KIEROWNIK
ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W JASIONNIE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
SPECJALISTA DS. KADR
ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W JASIONNIE
(nazwa stanowiska pracy)
umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony,
wymiar czasu pracy – 1/4 etatu
proponowany termin zatrudnienia 01.03.2021
I. Wymagania niezbędne kandydata:
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Wykształcenie wyższe.
6. Co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku w komórce kadrowej.
7. Dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawy Kodeks pracy, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pracownikach samorządowych.
8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku pracy.
II. Wymagania dodatkowe :
1. Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office i programów kadrowo – płacowych).
2. Odpowiedzialność, zaangażowanie, kreatywność, systematyczność, wnikliwość i dokładność.
3. Zdolności analityczne i umiejętność dobrej organizacji pracy.
4. Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym :
1. Przygotowywanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem oraz zwalnianiem pracowników.
2. Przygotowywanie dokumentacji związanej ze zmianami kadrowymi dotyczącymi pracowników tj. między innymi z zakresu przeszeregowania, awansowania, nagradzania, wyróżniania i karania pracowników.
3. Opracowywanie zakresów obowiązków (czynności) dla pracowników.
4. Zapewnienie prawidłowej realizacji uprawnień pracowniczych (nagrody jubileuszowe oraz inne nagrody i wyróżnienia).
5. Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Prowadzenie ewidencji obecności, urlopów, zwolnień lekarskich oraz innych przerw w pracy.
7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz rozliczanie czasu pracy.
8. Bieżąca kontrola terminowej realizacji badań okresowych pracowników.
9. Prowadzenie spraw emerytalnych i rentowych pracowników.
10. Prowadzenie spraw związanych z dokształcaniem pracowników.
11. Prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem list płac dla pracowników (w szczególności: naliczanie wynagrodzeń, naliczanie wynagrodzeń z tytułu choroby, naliczanie innych świadczeń pracowniczych, sporządzanie dokumentów dotyczących zasiłków z zakresu choroby i macierzyństwa, dokonywanie potrąceń, dyspozycja płatności).
12. Prowadzenie spraw w zakresie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy oraz spraw związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych od wynagrodzeń, umów zleceń i innych wypłat dokonywanych przez Dom.
13. Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników i innej niezbędnej dokumentacji płacowej.
14. Wystawianie pracownikom zaświadczeń o zarobkach i dochodach (również dla celów emerytalnych).
15. Terminowe i systematyczne zgłaszanie do ZUS wszelkich zmian związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników.
16. Terminowe i systematyczne przekazywanie do ZUS dokumentów rozliczeniowych.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
1. Praca biurowa przy komputerze w budynku jednokondygnacyjnym.
2. Budynek przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
3. Praca wymagająca szczególnej koncentracji.
V. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (c.v.).
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
3. List motywacyjny.
4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie w przypadku trwającego stosunku pracy celem udokumentowania stażu pracy.
8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
9. Oświadczenie o stanie zdrowia.
10. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 26.02.2021 r. do godz. 13.00.
- osobiście w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w Jasionnie, Jasionna 32,
- pocztą na adres Środowiskowego Domu Samopomocy w Jasionnie, Jasionna 32, 26-800 Białobrzegi
- z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty ds. kadr Środowiskowego Domu Samopomocyw Jasionnie”
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną. Poza informacjami zawartymi w ogłoszeniu innych informacji się nie udziela.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Środowiskowego Domu Samopomocy w Jasionnie oraz na tablicy ogłoszeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Jasionnie.
Po przeprowadzeniu procedury naboru w przeciągu jednego miesiąca istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów.
Jasionna, dnia 17.02.2021 r.
Administratorem danych jest kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Jasionnie. Przetwarzamy Państwa dane wyłącznie w celu wykonywania zadań Administratora, które wynikają z przepisów prawa oraz zadań wykonywanych w interesie publicznym. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i wniesienia sprzeciwu.