Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Ogłoszenie o naborze na stanowisko Główny księgowy
- Rodzaj pracy
- księgowość
- Stanowisko
- Główny księgowy
- Telefon
- Fax
- Data składania
- 2021-03-08
- Data wygaśnięcia
- 2021-04-08
- Tagi
- Województwo
- MAZOWIECKIE
- Powiat
- białobrzeski
- Gmina
- Białobrzegi
- Miasto
- Jasionna
- Ulica
- Numer budynku
- 31
KIEROWNIK
ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W JASIONNIE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
GŁÓWNY KSIĘGOWY
ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W JASIONNIE
(nazwa stanowiska pracy)
umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony,
wymiar czasu pracy – 1/4 etatu
proponowany termin zatrudnienia 10.03.2021
I. Wymagania niezbędne kandydata:
Zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 roku poz. 869, z późniejszymi zmianami) Głównym księgowym, może być osoba która:
- ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 roku poz. 1282);
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
II. Wymagania dodatkowe :
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości oraz rozporządzeń wykonawczych.
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office i programów księgowych).
- Odpowiedzialność, zaangażowanie, kreatywność, systematyczność, wnikliwość i dokładność.
- Zdolności analityczne i umiejętność dobrej organizacji pracy.
- Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym :
- Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością i finansami Domu zgodnie
z obowiązującymi przepisami i zasadami. - Opracowywanie i przedkładanie do zatwierdzania planu kont wraz z zasadami rachunkowości, prowadzenia ksiąg rachunkowych, oraz wyceny aktywów i pasywów.
- Opracowywanie projektów planów finansowych Domu i ich zmian.
- Sprawowanie osobiście kontroli formalno – prawnej, merytorycznej i rachunkowej wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki finansowe.
- Osobiste dekretowanie dowodów księgowych, potwierdzając to swoim podpisem.
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
- Ustalenie i informowanie Kierownika Domu o najbliższych i dalszych płatnościach oraz stanie należności i zobowiązań (krótkoterminowych i długoterminowych).
- Osobiste dopilnowanie terminowego regulowania wszystkich zobowiązań podatkowych, ubezpieczeniowych i innych publiczno – prawnych.
- Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji dochodów i wydatków Domu.
- Zapewnienie terminowej wypłaty należnych wynagrodzeń dla pracowników Domu
i Zleceniobiorców. - Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz innych sprawozdań związanych
z realizacją zadań Domu zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Przygotowywanie aktów prawnych wewnętrznych z zakresu realizowanych zadań.
- Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo – księgowych.
- Organizowanie i nadzorowanie przebiegu inwentaryzacji składników majątkowych.
- Sprawdzanie rozliczeń poinwentaryzacyjnych.
- Prowadzenie książki inwentarzowej Domu
IV. Warunki pracy na stanowisku:
- Praca biurowa przy komputerze w budynku jednokondygnacyjnym.
- Budynek przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Praca wymagająca szczególnej koncentracji.
V. Wymagane dokumenty :
- Życiorys (c.v.).
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- List motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych. - Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie w przypadku trwającego stosunku pracy celem udokumentowania stażu pracy.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji. - Oświadczenie o stanie zdrowia.
- Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 08.03.2021 r.
do godz. 09.00.
- osobiście w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w Jasionnie, Jasionna 32,
- pocztą na adres Środowiskowego Domu Samopomocy w Jasionnie, Jasionna 32, 26-800 Białobrzegi - z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko Główny księgowy Środowiskowego Domu Samopomocy
w Jasionnie”
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną. Poza informacjami zawartymi w ogłoszeniu innych informacji się nie udziela.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Środowiskowego Domu Samopomocy w Jasionnie oraz na tablicy ogłoszeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Jasionnie.
Po przeprowadzeniu procedury naboru w przeciągu jednego miesiąca istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów.
Jasionna, dnia 25.02.2021 r.
Administratorem danych jest kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Jasionnie. Przetwarzamy Państwa dane wyłącznie w celu wykonywania zadań Administratora, które wynikają z przepisów prawa oraz zadań wykonywanych w interesie publicznym. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i wniesienia sprzeciwu.